przejście do zawartości
Narzędzia użytkownika
Zaloguj
Narzędzia witryny
Narzędzia
Pokaż stronę
Poprzednie wersje
Odnośniki
Ostatnie zmiany
Menadżer multimediów
Indeks
Zaloguj
Ostatnie zmiany
Indeks
Ślad:
sprawy_obslugiwane_mailem
Ta strona jest tylko do odczytu. Możesz wyświetlić źródła tej strony ale nie możesz ich zmienić.
Sprawę opisujemy plikiem z danymi rozdzielonymi średnikami. Ustalmy, że plik będzie się nazywał sprawa.txt Z tego co zrozumiałem jak to to ma działać, będzie tak, że za każdym razem jak do wskazanej skrzynki przyjdzie mail to uruchomi się proces, który go odczyta i uruchomi procedurę progressową importującą sprawy. Rozumiem, że będzie się to odbywało sekwencyjnie - czyli w jednym momencie będzie importowana jedna sprawa - wtedy wystarczy jeden wspólny katalog do wymiany "myli"? Jak się to zachowa przy dużej ilości maili na milisekundę? nr linii;rodzaj identyfikatora adresata;identyfikator adresata;numer sprawy;tytuł;data wykonania;dotyczy;rodzaj identyfikatora kontrahenta;identyfikator kontrahenta;treść sprawy;Data ważności od;Data ważności do;odpowiedź nr linii - 0 oznacza nagłówek sprawy, jeżeli sprawa dotyczy większej ilości adresatów wtedy pojawią się linie sprawy z kolejnymi numerami 1,2,3 ... - z oznacza linię z załącznikami, po średnikach należy podać nazwy załączników (linia ta nie powinna być pierwszą w pliku) rodzaj identyfikatora adresata - adresata możemy zidentyfikować na trzy sposoby: - Numeracjapodając identyfikator np. wojlew (Wojciech Lewicki) - Numeracjapodając imię i nazwisko rozdzielone spacją - Numeracjapodając adres mailowy identyfikator adresata - w zależności od poprzedniego pola: identyfikator, imię nazwisko lub adres mail numer sprawy - jeżeli nadawca poda wtedy wpisujemy a my szukamy sprawy i dopisujemy do niej co trzeba, nowa sprawa - puste tytuł - temat maila data wykonania - jeżeli nadawca poda dotyczy - jeżeli nadawca poda rodzaj identyfikatora kontrahenta - kontrahenta możemy zidentyfikować na trzy sposoby: 1 - podając identyfikator np. 10449 (VenCo) 2 - podając nazwę skróconą 3 - podając NIP 4 - podając adres mailowy kontrahenta identyfikator kontrahenta - w zależnoci od poprzedniego pola treć sprawy - trec maila Data ważnoci od - jeżeli nadawca poda Data ważnoci do - jeżeli nadawca poda odpowiedź - treść maila jeżeli podany numer sprawy, czyli że dotyczy istniejącej sprawy Żeby z treści maila wyłuskać potrzebne dane, możemy zaproponować następujące zasady tworzenia mailem sprawy: w pierwszej linijce maila wpisuejmy: identyfikator (firmaticowy) adresata lub imię nazwisko adresata lub jego adres mailowy w drugiej i kolejnych linijjkach wpisujemy odpowiednie słowo kluczowe z dwukropkiem i odpowiednią wartość -np.sprawa:1234 (numer sprawy) data:18/08/2012 (data wykonania) dotyczy: dokumentów lub dostawy lub inne lub reklamacji lub serwisu lub zapłaty (dotyczy) kontrachent:venco lub 10449 lub 9542192969 (identyfikator kontrahenta) Ważne od:18/08/2012 7:00 (Data ważności od) Ważne do:18/08/2012 14:00 (Data ważności do) Katalogi. baza - /home/users/firm10/zks/ rcode - /home/users/firm10/zks/rproc.www wspólny - /home/users/firm10/zks/web/crontbl/aff We wspólnym katalogu zapisujemy plik z zawartocią sprawy i pliki załączników. Powinnimu ustalić sposób sygnalizowania, że import się powiódł, np. poprzez skasowanie w/wym plików Katalogi byłoby dobrze zapisać w jakim pliku konfiguracyjnym i z niego je odczytywać. Uruchomienie procedury importującej sprawę z linii komend: cd /home/users/firm10/zks /usr/dlc10/bin/mbpro zks -p rproc.www/exp_aff.r 2>&1 > /dev/null
sprawy_obslugiwane_mailem.1349529355.txt.gz
· ostatnio zmienione: 2012/10/06 15:15 przez
marek
Narzędzia strony
Pokaż stronę
Poprzednie wersje
Odnośniki
Do góry
Export to PDF